Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 23 december 2011

Bortskämda ungen!

Igår va jag och min lilla tjock-korv ute på turne! Och bortskämd som han redan är så fick vi minsann presenter på båda ställen!

Först stannade vi till hos min kurre för att lämna tillbaka lite preggo-kläder som jag lånat (tack!!) eftersom hon har gått och blivit preggo igen (stort STOOOORT grattis)!

Där fick vi ett paket innehållande denna tuffing-outfiten! Med den på tror jag minsann att min knodd kan bli coolast på hela öppna förskolan när det väl är dags! Thanx!
 Sen åkte vi till "tant Sofia" för kaffe och skitsnack.. Och här vill jag vara väldigt tydlig med att det är tant Sofia själv som titulerat sig på det  viset!
Där fick vi i alla fall denna boken! A men hallå eller!?
Varför har jag inte köpt den tidigare liksom??? Det är ju hans bok! Hehe..
Tack till er båda, och tack till alla andra som hjälpt till att skämma bort min fina son! Ni är underbara!!

Nu är det någon som somnat på min mage! Tänker att jag ska göra mig redo för dusch då, så jag bara kan skutta in när resten av familjen kommer hem från shoppingtur på siba..
Tror inte jag har duschat på tre dagar.. Luktar en blandning av svett, spy och bebis-kiss.. Känner mig mycket attraktiv i min självstående flott-frisyr och tilldragande doft.....NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar