Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 1 december 2011

Krokodil..

Krokodilen me sin stora käft har vart framme o pratat aaaaaalldeles för mycke.. Nåt om att jag skulle va bortskämd me sömn på nätterna!?
Viggo e vaken på kvällen, till ca: 01.00!
Sen vaknar han 4 och somnar 5 igen o klockan 6.30 ringer min klocka..
Tur som satan att han gillar o sova på förmiddagarna, så jag får ta igen lite sömn då!

Nu ammas de, som vanligt.. Korven ligger o njuter vid tutten o småpruttar lite samtidigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar