Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 2 december 2011

Hålla vaken!

Det är minsann inte lätt att hålla en sexveckors bebis vaken!
Men de försökte jag med igår kväll, o lyckades litegrann faktiskt! Och visst, man ska väl inte ropa hej för tidigt, men banne mig så somnade min lilla korv vid halv tio igår kväll! Det var helt uuuuuunderbart får jag säga!
Sen vaknade han en sväng vid halv två för mat, och så är vi vakna nu, klockan fem, o äter lite till! Hur bra som helst tycker jag!
Såhär fortsätter vi! :)

Idag ska vi till Viggos morfar o hälsa på lite.. Han e hemma, för han opererade ut ett blodkärl i benet i början på veckan.. Inte så kul för honom, men kul att vi kan komma o hälsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar