Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 27 november 2011

Första advent!

Jag har tagit in julsakerna från förrådet, men så mycke mer blev de inte..
Hann få fram en adventsljusstake så vi kunde tända ett ljus, men resten står i lådor som bildar mindre o större höger lite här o var i lägenheten!
Mitt i all röran va Jenny här o drack kaffe o hälsade på Viggo (tack för att du inte påpekade det)! Och av henne fick vi en jättefin liten låda där Viggo ska lägga sina nappar!

Vi har oxå varit hos hjärtats bror o käkat middag! Eller, jag visste inte att de skulle bli middag så jag informerade inte om mjölkfriheten.. Därför kunde jag ju inte äts så mycke såklart.. Men de jag kunde äta va kanon!
Me oss hem fick vi en massa skoj! Skötbord till exempel, o en elektrisk gunga! Den e egentligen från 6 månader, men jag tror snart han kan gunga i den!

Idag firar även jag o hjärtat två år som sambosar! De firade vi me... Ingenting!
Skålade me en mugg glögg här på kvällen! Annars fick jag för övrigt meddela den andra medlemmen i samboskapet att idag är det tvåårsdag! Hehe..

Imorn ska jag o Viggo gå me Nellie till skolan! Får se hur de går i stormen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar