Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 11 november 2011

Drosdty!

Igår, Robinsonfinal till ära, efter att ha sugit ut allt innehåll i mina numera sladdertaskar till tuttar, tog jag mig ett halvt glas drosdty hof som min älskling köpt till mig!
O trots flottigt hår och bebisspy och bröstmjölk på mjukiskläderna jag hade på mig så njööööt jag av varje liten zipp i fulla drag!
Orgasm I say! Orgasm!!
Kanske kan man få sig ett halvt litet glas till västerbottenpajen även ikväll? Det är ju trots allt fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar