Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 13 oktober 2011

Tensen..

Jag tensar mig lite.. Har det ganska skönt..
Som ni ser e jag uppe på 13 i styrka.. O de känns! Men e ändå rätt skönt!
Idag när jag va på mvc så sa hon att vid en förlossning så ska man upp på Max-styrka! Whaaaaat???
Full styrka e 55! O jag har på 13 o tycker de e ganska hårt ändå! :)
Mitt hjärta, som genast såg utmaningen i det hela var ju direkt tvungen o testa! O bångstyrig som han e, så lyckades han banne mig ta sig upp hela vägen! Men, de vart lite darrigt mot slutet, o han såg rätt plågad ut.. O efteråt så va han helt öm i huden..
Ja, det är vid sånna tillfällen som man kan försöka föreställa sig den galna smärtan som väntar.. Uuuuh!!
Annars var hjärtljudet på 128 idag o bebis hade nästintill fixerat sig.. Bra jobbat!
O jag hade gått upp ytterligare 1,7 kilo! Jorå.. Vikten e de då inget fel på! Hehe..

1 kommentar:

  1. Hmm.. Inget inlägg sen i torsdags. Inte utan att man undrar.. ;) OM det satt igång - LYCKA TILL! :)

    Kram L

    SvaraRadera