Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 12 oktober 2011

Bäste-kollerna!

Idag har jag sushi-lunchat med några av mina bäste-koller! Och jag måste bara säga: JÄVLAR VA GOTT DET ÄR MED SUSHI!!!!
Ah, jag är ingen inbiten sushi-lover, så jag äter ingen rå fisk.. Och det får man ju ändå inte äta när man e preggo.. Men allt det andra! SATAN VA GOTT DET ÄR!!!
Innan lunchen hann vi upp på kontoret för att tjingsa lite på de andra kollerna, och jag får säga att det var lite tårdrypande..
Man vart lite tagen över de snälla kommentarerna och de uppriktigt glada minerna när man dök in i korridoren!
Och framförallt så fick man sig en och annan komplimang! I lööööööv, I say!
Gud vad mycket man längtar tillbaka till sitt jobb när man har varit där och fått sig lite mersmak så att säga.. Och guuuud va jag vill ha sushi, igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar