Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 12 oktober 2011

1 uke!

Nuuuu är det exakt en vecka kvar tills beräknad födsel på den lilla knodden! Jag ber till mina gudar lite varje dag om att den ska komma ut då, eller gärna innan!
Men enligt vadslagningarna så verkar det som den ska komma ut senare, tyvärr.. Oddsen på dem verkar vara att den kommer komma nån gång runt den 25te, 26te oktober!

Jaja..
Såhär en vecka innan så kan jag i alla fall konstatera att min mage har vuxit otroligt mycket! Trodde aldrig i förväg att den skulle kunna bli såhär stor och HÅRD!
Man har på 9 månader gått upp 15 kilo..
Man har på 9 månader inte druckit en endaste droppe alkohol!
Man har på 9 månader inte rökat en enda cigg eller tagit sig en enda snus eller sugit på en enda nikotintablett!
Man har på 9 månader säkert tryckt i sig 27 kilo godis..
Man har på 9 månader säkert tryckt i sig dubbelt så mycket frukt!

Ja, man kan säga att förutom de 15 extra kilona och allt godis som man har klämt i sig så har man gått och blivit värsta renlevnadsmänniskan!
Herreguuuud va jag ska svärta ner min kropp igen, när tiden är inne för det! Och jag ska njuta som en riktig narkoman av varje liten synd jag gör!
Till exempel så ska jag få lära mig att dricka sprit på ryskt vis! Jag hatar sprit, men jag kommer älska det när det är dags, bara för att! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar