Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 7 september 2011

Vecka 35!

Då har man 34 fullgångna veckor bakom sig.. Det innebär att om förlossningen nu skulle sätta igång, så stoppas den inte, utan då får Knodden komma ut till mig!!
Men än så länge väger de lilla pyret bara drygt 2 kilo, och det känns allt lite väl futtigt.. Man ska ju våga hålla den lilla krabaten när den kommer ut.. Så den får nog vänta några veckor till tycker jag!
Fast guuuud va man längtar! Åh shit va man vill bli av med sin tjocka mage nu!
 Igår låg lilla Idde på magen och lekte med sin blivande vän.. De kommer nog komma bra överens!
Man längtar inte mindre när man har en sån liten sötis liggandes på magen inte!
Idag är det föräldragruppsmöte nummer 3! Tjohoooo!!! Spännande! :)

2 kommentarer:

  1. Åh Lotta vad FIN du är!!! <3 Det är inte långt kvar nu, spännande!!

    Glöm inte att höra av dig omutifall att du skulle vilja komma och ta en liten lunch med mig, Vanessa & Idde. :)

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hur är de på föräldragruppen tycker du?
    Kram

    SvaraRadera