Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 6 september 2011

Tvn..

Asså.. Tvn på rummet som man skryter om som attans nu för tiden kanske inte är den nyaste tvn i  världen.. Eller i själva verket är den uråldrig.. Så gammal att de förra ägarna av våran lägenhet helt enkelt lät den hänga kvar där på väggen..
Men, det är i alla fall en tv, i sovrummet!!
Men i vilket fall som helst.. Jag och mitt Hjärta har bestämt oss för att årets julklapp får bli en ny TV till rummet helt enkelt! Kanske inte så värst romantiskt, men nåt som vi båda verkligen vill ha (okej, kanske mer han än jag)!
Lite extra pissigt att vi inte har nån kontroll till den gamla slet-tvn, så jag måste gå upp o stänga av den innan jag somnar.. Annars vaknar jag av den några minuter efter att jag somnat, och då blir jag bara svinasur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar