Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 5 september 2011

Vårdcentral..

Efter en något motstridig cykeltur till förskoleklassen idag, så har jag tagit mig till min vårdcentral i regnet! Men jag snodde hjärtats regnjacka, så det är inte regnet som är problemet! Problemet uppstår när man kommer in på måndag morron till vårdcentralen och det är jourtid.. Jorå, man har sällskap så att säga! 13 nummer före mig..
Bara att bita ihop, sitta, stå, sitta, stå o vääääänta snällt på sin tur!!
Annars hade jag projekt-dag hemma igår! Har gjort klart i vårt blivande sovrum! Nu ska bara sängen flyttas över, o de behöver jag lite manlig hjälp me! Får se om hjärtat orkar flytta sängen när han kommer hem från sin första arbetsdag på tio långa veckor idag! :)
Tveksamt.. Han hade lite feber i morse, stackarn, så jag tvingade honom o ta bilen i alla fall!
Uh, nu längtar jag hem till en kopp te o en film i soffan!! Kanske kanske om ett par timmar! Bara 7 nummer kvar nu! Tååååålamod!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar