Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 5 september 2011

Nytt rum!

Äntligen har vi fått in våran säng i det "nya" sovrummet! Lite meck kan man säga.. En jättesäng från ett minirum till ett annat och så två jättegarderober i den andra riktningen.. Men vi klarade det! Efter en del svett-attacker!!
 Ja, inredningen togs bara det som fanns tillgängligt just då och där.. Får komma med tiden sen..
Spjälsängen får nog byta plats med byrån sen! Känns inte alls tryggt o ha en vägghängd tjockTV över lilla bebis..
Herregud så lyxigt med ett fönster som man kan öppna!! Vädra är inte alls dumt att kunna göra i sitt sovrum!! Jag ska njuuuuta när jag vevar ner persiennen ikväll!
Guuud så vi ska lyxa oss med att titta på tv i sängen ikväll me!! Mycket som är bra med nytt rum! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar