Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 24 september 2011

Doobidoo * 2..

Jag skrev ett långt inlägg vid 4-tiden i morse.. Men så gick det inte att publicera.. Och när klockan är mitt i natten så orkar jag inte engagera mig eller tänka alls nästan, så det får bli publicering nu istället, på en lite mer human tid på dygnet!

Här sitter jag i soffan men min sedvanliga mugg med lättfil, o så är det doobidoo på tv! Igen.. Det var allt bättre första gången jag såg de..

Himla härlig fredag vi fick! Jag o hjärtat promenerade till mekonomen o shoppade nya torkarblad till bilen.. Jag tvingade honom, eftersom han hade ett gammalt presentkort där, o dedär torkarna har vart skit i ca ett o ett halvt år nu!!
Sen va det nästan dags o hämta på skolan igen..
Vi åkte till svärmor på en kopp kaffe, o sen bar det av till vattenpalatset i Vänersborg! Häääärligt!!
Jag fick simma mina 1000 meter, o så lektes det en hel del! Där var också en fotograf på plats för att fota till hemsidan, så ser ni en rödhårig valross (i bikini till råga på allt) på vattenpalatsets hemsida inom kort, sår de jag! Hmmm.. Jag tror hjärtat kallade mig för lastbil vid nåt tillfälle i badet också.. Hähähä!
Shit, va trött man blev efter tre timmars badande!!
Vi åkte hem o åt o kollade Doobidoo, o sen blev de inte så mycke mer.. Slötittande på nån skitfilm som gick på tv..
Häääärligt o äntligen få lägga ner huvudet på kudden!
Men vilken fantastisk fredag det blev!

Men nu va man vaken igen.. Kul kul, cykelhjul!
Hjärtat jobbar i helgen, så vi tjejer får underhålla oss själva.. Tänkte ta oss en sväng till Vänersborg o gå på barnloppis! Syrran o hennes barn e där med ett bord! :)
Kanske hittar man nåt fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar