Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 13 augusti 2011

NHL

Såhär heter vi i våran familj! Hihi! Lite festligt ändå..
Undrar vad nästa bokstav kommer att bli! :)
Annars är det lördag idag, och det innebär att det är Melodikrysset kl 10.03! Klockan 10.00 sa jag till Hjärtat att: Nu är klockan tio, så det är nog dags att gå upp..
Aldrig har han vart så snabb ur sängen på morgonen!! Han spärrade upp ögonen, sa Melodikrysset, och kastade sig ur sängen!
Hehe..
Annars var det ett ovanligt svårt kryss idag.. Vi får se oss som besegrade, men väntar otåligt på revanchen som kommer nästa lördag!

1 kommentar:

  1. Han är så göllig ditt hjärta! Ni är så himla härliga och fina ihop!

    SvaraRadera