Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 14 augusti 2011

Årets första!

Aha! Då va årets första kräftskiva avklarad! Åh, så gott det är med kräftor!! Och mitt älskade hjärta då! Han höll sig nykter minsann, utan att jag ens bad honom om det! Det var till o me så att de andra fruarna på skivan vart imponerade över att jag har såååå bra pli på min man! Hur har du lyckats? undrade de! Hehe.. Jag har bara haft turen att träffa världens underbaraste man, o inte nog med de! Han älskar mig!! :) Happ, så nubbarna stod vi över.. Men vi hade hattar o haklappar på oss, vi åt en massa kräftor o Västerbottenpaj! Mmmm, så gott det är! Får väl se om de blir nån mer kräftskiva i år.. Än så länge är vi inte bjudna på nån, o vi tänker då inte ställa till me en! Nä, nu e de veckohandling på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar