Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 8 augusti 2011

Fisk-spad!

Man har vart på kalas idag! Mmmm, alltid lika trevligt att få äta gräddtårta!
Innan kalaset tog man sig en dusch för att inte förpesta omgivningen med för mycket svett-odör.. Efter duschen och påklädning av kalas-klänning så ska man bara slänga ihop en liten fisksoppa till familjen!
Mjoooo.. Man har lite bråttom! Man ska snabba sig lite! Man lyckas fibbla till det totally och sprätter till med fisk-paketet, och vipps så har man fisk-spad över hela sig! Mmmmm, man luktar INTE mumma längre! Det rinner fisk-spad mellan tuttarna..
Man biter ihop, svär en låååååång ramsa för sig själv, kastar av sig kläderna och försöker så vänligt som möjligt be Hjärtat att kolla till soppan det sista, innan man själv åter igen hoppar in i duschen innan kalaset..
Fan, helevetes jävla fisk-helveteeeeeeeeeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar