Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 10 augusti 2011

Fin-besök!

Man har haft en Vanessa och hennes lilla, lilla supersöta unge Idde här på besök! Så söt liten bebis, som gör de allra härligaste gneffande ljuden jag nånsin hört tror jag!
Jaaaa.. Jag inser att jag är extra mottaglig för sånthär eftersom jag själv ska bli mamma om ca 2 månader! Men allvarligt! Hur söt kan man va??
Körde riktig husmorsstil idag med, och stekte pannkakor för ett helt fotbollslag! Får nog bli en kall pannkaka eller två till kvällsmat ikväll..
Nu ligger jag på soffan och funderar på hur jag ska lyckas hålla mig vaken hela dagen.. Kanske ska vila mina små ögon.. Bara en liten, liten stund......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar