Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 11 augusti 2011

Beställning..

Igår vart jag lite låst här hemma medans Hjärtat var och tränade enduro..
Vad gör man då? Jo, man går loss på beställnings-knappen! Beställde lite grejjer till mig själv, och lite söt-saker till Knodden!
Liten filt till exempel!
Och så kunde man ju bara inte låta bliiiiii denna söta nappflaskan när man råkade se den! Herreguuuud! Det är så mycket jag vill köpa!! Men som tur e så har jag lite förnuft kvar, och inser att jag har lite tid på mig fortfarande, och försöker tygla mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar