Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 28 augusti 2011

Bandy!

Idag ska jag på bandy!
Himla skönt att man har en kompis som har skaffat sig en bandy-kille så att man får åka till Lidköping och kolla när de spelar match! Detta ser man fram emot MYCKET!
Ska bli lite kuligt o skryta med detta inför sin bandy-fanatiker till far sen också faktiskt! Hehe..

Mitt älskade hjärta har varit borta i tre hela dagar och tre hela nätter nu! Bara idag och imorn kvar nu, och sen kommer han ÄNTLIGEN hem!
Längtar efter honom så det gör ont i mig nu!!!!
Min älskade älskling som snarkar mig i örat på natten.. Jag saknar att få klappa honom på den härliga flinten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar