Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 12 juli 2011

Update from the Kol Mård!!

Wounderful I say! Verkligen uuuunderbart! Ända sedan vi satte oss i bilen igår o plockade fram färdgodiset samtidigt som man visste att i baksätet fanns en påse innehållande rastplatsfika såsom kaffe, äggmackor o maryland cookies! Stannade på en jättefin rastplats vid nåt litet tjärn en bit efter Falköping.. Men annars vet jag inte om Hjärtat körde förbannat fort, för plötsligt var vi framme! (kan ha vart att vi andra hade fullt upp med bamses bilbingo, va vet jag?)! Väl framme på campingen blir man redan på väg till stugan överraskad över allt som finns att göra! Minigolf, trollskog, vattenrutschkana, barnklubb alla dagar mm, mm! O inte nog me de! I stugan mitt emot oss bor en liten tjej på ca 6 år! Perfect or what!!?! Jaja.. Det hann inte lekas så mycke igår, för vi slängde mest in våra grejjer i den pyttepyttelilla, men fullt utrustade, stugan för att gå till vattnet o ta oss ett dopp! Så äntligen har man tagit sig årets första, på östkusten! Hmmm.. Skumt! Men häääärligt!! Efter badet tänkte vi ta oss en tur på campingen för o kolla läget lite, o gissa våran tuuur! Vi sprang rätt in i genrepet för Ronja rövardotter, som har premiär idag! Slutade me en och en halv timmes mycket bra teater! Kul! Sen vart det lite grill på engångsgrillen innan de var dags att hoppa i säng! Men uh, dessa campingsängar! I sleep in the bed from hell!!! Eller sleep är nog fel ord, för mycke sånt har det inte blivit inatt.. Men nu är det äntligen snart dags o väcka de andra! Sen blir de till o hinka kaffe o svälja gäspningarna, för idag ska vi ju till djurparken!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar