Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 12 juli 2011

Djurpark..

Djurparken hade mer o erbjuda än vi nånsin kunde drömma om! O vi har hunnit me allt de dödviktiga idag (delfinshow, safari o kamelridning)! Imorn tar vi allt de som inte va dödsviktigt, o så lite annat kanske.. Hade ju kunnat spendera veckor här!! Vi har tagit ca 300 bilder idag.. Hehe.. Jag har oxå försökt fota lite me min ifån.. Kommer väl här på lille blogg när jag kommer hem tror jag.. Annars verkar knodden högst onöjd me att ligga i magen när allt de kuliga händer utanför! Känns som han/hon borrar o bänder med huvudet neråt i den allra nedersta delen av magen.. Högst obekvämt! Men jag fattar ju att även lille knodden vill se delfinerna o allt annat! Får nog skaffa en liten present till knoddis imorn, så kanske de lugnar sig! Har spanat in mig på ett jättefint påslakanset! Shit, klockan är tjugo över tio, vi har "semester" o allt jag vill göra är o soooova!! De har vart en mycket lång o mycket bra dag idag! Nya tag imorn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar