Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 24 juli 2011

Sova borta..

Att sova borta när man har såhär ont i kroppen e förbaskat jobbigt.. Man vet liksom inte riktigt va man ska göra eller var man ska ta vägen på nätterna.. Hemma vet jag ju precis! Där har jag min lilla runda som jag går varje natt, o så slutar den i soffan, där det finns kuddar o filtar, om jag skulle vilja lägga mig o sova.. Sen brukar det bära av in till sängen igen efter ett par timmar eller så.. Nu sitter jag rakt upp o ner i en säng kl 04.15! Jag har vart uppe o käkat mina panodil, men satt då i en hård gammal soffa med pinn-ben.. Inte soffan man ligger o somnar i med andra ord.. What to do? What to doooo? Och inte nog me de! Hjärtat snarkar som fan o de e såååå störigt!! Men här har vi sängarna på var sin sida rummet som ett äkta gammalt par, så jag når inte till o drämma till honom som jag brukar! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar