Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 25 juli 2011

Sammandragningaaaaar!!!?

Shit pommes! En hel dag på liseberg tyckte inte lille knodden om! Jag har så ont i magen nu, så jag svimmar litegrann! Mår iofs ganska illa, men annars så spänner o drar de i magen som aldrig förr! Gör ont, men mest e de jävligt obehagligt!! Känns som hela magen ska spricka nästan! O där inne ligger Knodden o sparkar på som bara den! Happ, så nu sitter jag i bilen utanför McDonalds o kollar in på de andra två som äter! Hehe.. Jag kan nämligen absolut inte äta, o jag sitter mycke bekvämare i bilen än på en trä-bänk därinne! Dessutom så vill jag helst inte gå.. Guuuud va skönt de ska bli o komma hem! :) Men förutom detta lilla missöde så har ju dagen varit grymt bra! Syrran o hennes man o två största barn va me oxå, så vi har haft trevligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar