Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 20 juli 2011

Otur, otur, otur..

Ringde rörmokar-gubben i fredags och frågade när badkaret skulle komma.. Svaret var i mitten på augusti.. Tråååååk!
Men i måndags ringde han och sa att de hade fått badkaret! Kom gärna och hämta det snart, för det står i vägen! Eeeeeh, tvinga nån till bärhjälp och kasta sig iväg!
De fick hämtat badkaret, OCH de fick in det på plats!! Men.. Såklart kunde inte allt gå vägen! Vi fick inte med skruvarna till fronten.. Så nu har vi bara ett badkar och ett stativ.. Bättre än inget badkar alls, men det kunde vart snyggare! Hehe..
Hoppas dedär skruvarna kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar