Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 15 juli 2011

Lite bilder..

Äntligen på väg!! Så vi börjar med ett litet fika-stopp i det fina vädret!
Framme!!! Vi blev välkomnade till campingen av detta sköna troll..... Såhär glad blir man när man får komma in i stugan! Teater! Ronja Rövardotter!
Skalle-Per!
Inne på Djurparken! Hälsar på hos Bamse..
Riktigt coola djur!
Delfinshowen.. Såååååå häftigt!!
Safari.. Bild uppifrån den läskiga linbanan (här på låg höjd..)!
Shopping till lille Knoddis! Man fick de fina tofflorna på köpet när man köpte bedsetet! Hehe..
Gölligöll!
Vi hann också med ett parti minigolf på campingen.. Pappa Henrik visar hur man gör! :)
Detta är bara några pyttefå bilder av alla de ca 700 stycken som drogs iväg på de dagar som vi var borta denna gången.. Kanske kommer det fler nån annan gång..
Vi stannade ju i Gränna på vägen hem och köpte polkagrisar för 300 spänn (!!!!!??).. Och där hann man ju provsmaka lite när man kollade på när det bakades, så det finns nog en del bilder på Lotta, mumsandes på polkisar.. Mmmm, gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar