Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 15 juli 2011

FULLT fungerande badruuuuuum!!!!

I morse var rörmokaren här och satte sitt sista finger inne i vårt badrum, vilket innebär att det från och med nu är FULLT FUNGERANDE!!! Jag kan knappt fatta att det är sant!!
Inte helt klart, men ändå, FULLT fungerande!!
Lägg märke till att toaletten numera står direkt på golvet, och inte på en träskiva! Har fällt upp ringen eftersom silikonet sattes i morse, så man kanske inte ska kasta sig på toaletten förrän imorn bitti! Men om man fäller ner ringen och sätter sig försiktigt så kan man få lov att kissa lite om man vill!
Notera: tvål på handfatet! Där kommer det nu vatten ur vår nya, fina blandare från Gustavsberg! OCH jag har ställt in våra tandborstar, för ikväll ska jag borsta tänderna på toaletten och INTE i köket!!
Här har man lite sporadiskt hängt in ett dusch-draperi, ifall om att man skulle vilja ta sig en dusch! Tjohoooo!

Hörde mig för om badkaret idag, men det verkar inte komma förrän i augusti.. Men vad gör det?? Vi kan duscha på golvet sålänge!

Hjärtat ska snart ta sig lite bärhjälp, så tvättmaskin och torkskåp kan få flytta in där, så man kan få tvääääätta i sin egen maksin, och SLIPPER att springa i skyttetrafik till den förbannade tvättstugan på gåååården!! Gissa om jag längtar..? :)

Förresten var vi inne i stan och käkade langos i regnet förut.. Regnet var inte så gott, men langosen var fantastic!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar