Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 19 juni 2011

Kunde man spinna bort celluliter??

För i så fall är det mitt nya kall, för tillfället!
Har precis överlevt ett spinningpass (med nöd och näppe), and I löööööved it!!
Okej.. Alla vet vi att jag är torsk på vitt vin.. Men, jag är också torsk på nåt annat, (och nu kommer hjärtat att lite) vilket är riktig dunka dunka disco-musik! (men vi konstaterade faktiskt häromdagen att han är den av oss som har bäst musiksmak, så jag tycker mig ha rätten till att gilla precis vad som helst, och då väljer jag att stanna i 14-årsåldern när det kommer till music)
Självklart spelades sådan fantastiskt härlig musik hela passet igenom, så jag var mest i ett lyckorus hela tiden (förutom när jag hade mina nära-döden-upplevelser)!
Vet inte varför jag är så kär i sån musik, men jag antar att det är för att man förr i tiden spenderade så gott som varje lördagskväll/natt på dansgolvet på Butlers, i dimman av liiiite för mycket vin, rockandes till dunka-dunka-låt efter dunka-dunka-låt, svettig som få, men ändå snyggast i världen liksom!
Jaaa.. Litegrann kunde man ju tänka sig tillbaka till det när man satt/stod och trampade för livet på spinningcykeln till Septembers härliga stämma!
Inte för att jag längtar tíllbaka till Butlers dansgolv, men det är härligt att få tänka tillbaka på det ibland!
Och såhär röd-violett blir man i ansiktet av ett svettigt pass!
Shit! Det är verkligen sjukt hur det kan svänga med min konstiga sjukdom!
Igår hade jag såååå ont i höften att jag låg och grät! Fick skjuta en stol framför mig för att gå till toaletten liksom!
Och idag kan jag genomföra ett spinningpass! Whaaaaat??
Ah, fast problemet var nog de alltför många timmarna sittandes i bilen igår..
Jäjä.. Jag är tacksam för de stunderna som man får må gott!!
Och när man har vart såhär duktig så vill man ju genast vara duktig även med maten, så det blev ägg och grovt bröd och the när man kom hem!
På tisdag blir det spinningpass igen, om allt vill sig väl! Tjohooo!
O så hoppas man på lite hääääärlig träningsvärk till frukost imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar