Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 19 juni 2011

Fågelholk!

Mitt hjärta säger att jag alltid ser ut som en fågelholk nu för tiden, när han försöker förklara nåt för mig..
Jag skyller ALLT på graviditeten!! Hehe..
Och visst, jag skulle nog kunna tänka mig att erkänna att tankeverksamheten inte är densamma som den brukade vara..
Och att man inte har jobbat på några veckor och inte behövt använda hjärnan ordentligt på några veckor har nog inte hjälpt till!
Ah, så Henrik får helt enkelt tänka för oss båda i några månader nu (ve och fasa, hur ska dethär sluta???).. Hahahaha!!!
Jag kan också erkänna att jag liksom inte orkar tänka efter när han försöker förklara nåt för mig ibland.. Så visst, dedär fågelholksuttalandet kanske kan vara lite sant!
Igår spenderade vi ca 4 timmar i bilen! Flängde fram och tillbaka mellan en massa ställen.. Detta gjorde inte gott för min onda höft..
Men kvällen och eftermiddagen spenderades på mitt favvoställe på sommaren, i svärmors sommarstuga/hus, så allt annat var mycket bra igår i alla fall!!
Idag ska jag på spinning! Sjukgymnast Liisa har ordinerat! Det är bra, för det stabiliserar upp bäckenet säger hon! Ah, så jag får väl göra som hon säger, trots att jag för tillfället är föga sugen..
Får se hur mycket spinning jag orkar med, innan jag dööööör!! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar