Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 16 juni 2011

Känslobomb!

Inte bara nära till gråten nu för tiden har jag märkt, utan till typ alla känslor!
Två dagar i rad har jag skrattat högt för mig själv i bilen åt människorna (Ola Lustig) i rix morronzoo! Hehe..
Han är för skön ibland!
De pratade om rödljusen i trafiken, och Roger sa att det fick man lära sig redan i skolan, att rött betyder stopp!
Då sa Ola, att det fick man även lära sig om tjejer när man gick i skolan.. När en tjej har mens är det stopp, och mens är ju rött.. Men sedan på lite äldre dar har man fått lära sig att det kanske, kanske finns en liten chans då ändå, så rött betyder faktiskt inte alltid stopp! Hehe..
Och det är härligt att kunna skratta för sig själv tidigt på morgonen i bilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar