Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 6 maj 2011

Vilken kagge du börjar få!

Så sa Hjärtat till mig senast igår.. "Men vilken kagge du har fått!" Hmmm.. "Ja, det bor ju faktiskt nån där inne!!" "Vafan! Har han e trerumslägenhet där inne eller??" undrade han då! Hehe.. Mitt hjärta har inte fattat att jag är i v. 17 och halva graviditeten snart är gjord! Han har väl knappt fattat att jag är gravid.. Antar att det kommer lite mer när vi har vart och gjort ultraljudet.. Jaja.. Jag har i alla fall haft goa problem med kläderna nu det sista, för jag är så rädd för att man ska se "bara tjock" ut.. Asså.. Mage vill man ju gärna ha, för man är ju trots allt gravid.. Men man vill ju att det ska synas att det är en gravid-mage och inte nån jävla öl-kagge! Men jag får säga att när jag tittade mig i spegeln i morse så tycker jag faktiskt att jag ser gravid ut! Eller? :)

1 kommentar:

  1. Gravid ABSOLUT! du är jättefin!!!! (och nej du ser inte tjock ut!!)

    SvaraRadera