Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 6 maj 2011

Arbetsskada..

Jag har fått en arbetsskada.. Fast hemma! Rispade foten mot nån jävla såg som låg i vägen för mig imorse när jag irrade runt och letade efter mina grejjer som inte alls ligger där de brukar längre! Ajajaj!! Fick plåstrat om foten ordentligt, och nu mår den bättre igen!
Tänkte bara ge er ett lite smakprov på hur jag har det just nu, hemma hos mig.. Här står det till exempel en tvättmaskin, mitt i köket, som man ständigt får tränga sig förbi..
Här ligger det lite skivor på golvet i vardagsrummet, som man får klättra över..
Datarummet har blivit något slags förråd.. Här hittar man diverse verktyg, nån liten blomma, mesta delen av våra toalettprylar och en hel del kläder.. Det var också här som den fördömda sågen befann sig när den rispade min fot!
Torkskåpet utsmyckar för tillfället vardagsrummet!
Svärfar har ställt in cykeln i hallen också, för vi har ju så mycket plats o röra oss på ändå nu för tiden menar jag! ;)
Och så en liten bild på vårt badrum också då.. Här var det en gång ett badkar och en dusch..
Men jag får säga att såhär ser det inte alls ut längre! Lite långsamt tycker jag att det går ibland, men det är ju för att man är otååååålig! Man kan liksom inte leva ett normalt liv utan ett fungerande badrum.. Fast det har verkligen hänt grejjer varje dag jag kommer hem från jobbet!! Idag håller jag tummarna för att alla skivorna är uppe på väggarna när jag kommer hem!! Toaletten står fortfarande kvar, tack o looooov!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar