Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 15 maj 2011

Foglossning..

Igår kväll förklarade min syster för mig hur det känns när man har foglossning!
Hon har ju befolkat världen med fyra underbara ungar, så hon vet ju hur det känns..
Men det roliga var att det hon förklarade som foglossning har jag känt i sisådär 6-7 år! Hehe..
Nu kan man ju tro att jag vart skendräktig i hur många år som helst.. Men icke!!
Men min idiotiska reumatiska sjukdom sitter ju bland annat i bäckenet, och smärtorna jag känner skulle jag nog förklara på exakt samma sätt som syrran förklarar foglossning!
Hehe..
Kan ju va bra o veta vad man har o vänta sig.. Men det är ju inte direkt trevligt för det!
Har haft svina-ont i höfterna i helgen nu.. Eller är det foglossning? Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar