Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 5 april 2011

Utbilda, utbildas..

Denna veckan går i utbildningens tecken, vilket är helt fantastiskt!!
Mån, tis, tors och fre går åt till att utbilda två stycken härliga nykomlingar på jobbet, ihop med min bästejobbis Vanessa (som för övrigt gav mig en helt fantastisk kärleksförklaring på sin blogg igår, och i brist på fantasi kan jag bara säga: right back at you! Du luktar som en våräng, I lööööv U OCH din lilla gravidmage är det sötaste jag sett!:))
Guuud så roligt vi har!
Och inte nog med det! Imorn ska jag bli vidareutbildad i ett kommunikationsverktyg som vi använder oss av på jobbet, av en annan helt fantastisk jobbarkompis (shit va bra jag har det som har sånna goa arbetskompisar)!
Jag älskar detta verktyget, tycker det är jättekul, så jag ser verkligen fram emot morgondagen!!
Annars är jag mest slutkörd hela tiden (därav fantasilösheten och den dåliga uppdateringshalten på bloggen..)!!
Men! Imorn är det dags att påbörja v. 13 för Plommonet, och för att fira det har jag bokat en massagetid!!
Så efter den superroliga utbildningsdagen på jobbet imorn, så ska jag få ligga på massagebänken och njuta en stund också! O inte nog med det! Det är ju onsdag, vilket innebär Greys Anatomy!!

2 kommentarer:

  1. SHIIT jag vet inte vilket som är bäst, kärleken eller att jag luktar som en våräng!?
    Idag luktade jag lite svett för min deo var nästan slut, tur tt du var på vidare utbildning :P

    SvaraRadera
  2. :) Go du är Lotta, tack för allt stöd igår!! Jag är grymmeglad att jag har såna kanonjobbisar som ni tjejor, vet inte vad jag gör när ALLA går hem och klämmer ut ungar! Om ni inte kommer och lunchar med mig i skock med era vagnar MINST en gång i veckan så är jag inte me!

    Kram på dej!

    SvaraRadera