Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 27 april 2011

Craving..

Man frågar mig ofta om jag har nån craving nu när jag odlar plommon i magen, och jag svarar alltid: Neeeej, inte direkt.. Gillar att äta mest allt, hela tiden.. Och så är jag ofta sugen på lakrits.. Men så är det så att jag nu för tiden alltid har en påse Turkisk peppar på jobbet, för det är såå förbaskat gott! Och igår sa min nya kolle till mig att han aldrig sett nån kunna äta så många Turkisk peppar på rad.. Oftast så äter man en, eller några stycken, och sen lägger man ifrån sig påsen.. Men jag äter och äter mest hela tiden.. Suuuuger på mina Turkiska peppar-godisar! Så okej, jag kanske har en craving.. För nu för tiden ÄLSKAR jag Turkisk peppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar