Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 15 mars 2011

Jakten på pormaskarna fortsätter!!

I jakten på mina pormaskar har jag idag införskaffat mig en pormask-klämmare!!

Den är testad! Men tyvärr med ganska dåligt resultat..

På användarinformationen står det att man ska placera de två ändarna av stickorna på vardera sida om pormasken, lyfta huden lite lätt och trycka till.

Hmmm.. Lyfta huden emellan dem är ooooomöjligt!! Men jag lyckades ändå klämma nån liten pormask med hjälp av stickorna, och det fick ju faktiskt ett bra resultat! Ah, så de kommer nog användas i fortsättningen, i kombination med papper på fingertopparna.. Men man hade ju hoppats på ett MYCKET bättre resultat..

Jaja, jag får nog foga mig med att en hel del porisar lever kvar på den lilla näsan.. Ledsen att säga det, men pormask-klämmaren får icke godkänt!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det finns en annan version av pormask-klämmare som jag köpte på Bodyshop för en femtiolapp. Den är av samma material som en pincett fast med ödlor på vardera ände. Funkar hur bra som helst!

    SvaraRadera