Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 5 mars 2011

I en pensionärsfåtölj framför brasan!

Nu sitter jag och undrar lite om de kan bli så mycke bättre än såhär? Vi e ute på landet idag! Ja, hjärtat o de andra kom ju hit redan igår, o så slöt jag upp i förmiddags.. Vi har verkligen vart ute hela långa dagen, o nu när de andra skulle gå ut igen efter middagen så valde jag att stanna inne i värmen.. Så medans de andra e ute o eldar o grejjar så sitter jag o njuuuuter i en mjuk o go pensionärsfåtölj framför den vedeldade kaminen! Snart kommer de andra in, o då vankas de kvällsmacka! Men fram tills dess ska jag sitta i min mysiga fåtölj o titta in i elden o njuuuuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar