Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 5 mars 2011

Ensam hemma..

Inatt har jag varit ensam hemma.. Lite utav en bitterljuv känsla får jag säga..
För helt ärligt så är det ju gött att kunna rulla runt i hela sängen utan att nåt stoppar en! Det är också väldigt skönt att det inte ligger nån brevid och snarkar så att taket lyfter sig, eller sträcker ut sig så man får en armbåge i ögat (fick det häromnatten) eller att man blir utknödd och får ligga och sova längst ut i skarven..
Men.. Man har heller ingen som ligger och kramar om en när man ska somna.. Eller nån som ligger och nosar en i nacken..
Nä, sova själv e inte alls så kul längre..
Nu saknar jag honom så mycket, så nu e de allt dags att åka till honom! =)
Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar