Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 28 mars 2011

Halv åtta hos mig..

Mycket som e jobbigt just nu..
O mycket som e helt fantastiskt underbart också! Svår mix dedär.. Superglad ena stunden, ledsen nästa.. Jaja.. Sånt e livet! Vi blev i alla fall bjudna på middag a la Halv åtta hos mig i lördags! Avocadosoppa till förrätt, oooooh så gott!!! Sen grillades det lax i små foliepaket ihop med en massa annat gott! Mmmumma! O sist men inte minst, chokladpudding och grädde, vilket ju aldrig kan slå fel! Oj, så bortskämda vi blev! Nästa gång e de vår tur... Söndag morgon/förmiddag/dag spenderades i soffan.. Hjärtat va "trött".. Hehe.. Sen åkte han o jobbade och jag åkte och fikade med min bästa vän! Myyys! :) Sen blev de måndag, och idag fyller ju Hjärtat år!! Jag hann med ett Yoga-pass på Wii-brädan i morse, innan det var dags att väcka födelsedagsbarnet med frukost och presenter på sängen.. Verkade som att de blev uppskattade i alla fall! :) Annars blev denna dagen inte så mycket annorlunda mot andra dagar.. Ligga på soffan o mysa lite o sen är det dags o göra sig i ordning för jobbet igen... Jaja.. Snart e de helg igen, och då vankas det 37-årskalas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar