Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 11 februari 2011

Yrsel..

Jag har hört folk som berättat att de har haft yrsel och mått dåligt och så förr.. Men eftersom jag aldrig upplevt det själv (förutom när man fått i sig för mycket dricka då) så har jag inte riktigt kunnat relatera till det, eller förstå varför man skulle bli yr i huvudet helt plötsligt.. Nu förstår jag! Kanske inte varför, men jag vet hur de känns! Igår när jag kom hem från jobbet var jag totalt yr i huvudet! Att titta uppåt va inget alternativ, inte heller att titta neråt, eller göra några snabba rörelser! Jag var så yr att jag va tvungen att lägga mig ner en stund! Och av all yrsel kom ju också illamående såklart.. Uh, kände mig verkligen misslyckat full.. För full.. Usch, va otrevligt det var.. Sov på kvällen/eftermiddagen när de andra kollade på film, och sen gick jag o la mig i sängen vid kvart över nio.. Hoppas jag har sovit bort min yrsel nu! Idag dricker jag: vatten vatten vatten!!!! Och så dansar jag lite, eftersom det är freeeedag!!! Imorn ska jag spendera dagen i Göteborg med min bästa vän! Vi ska umgås, mysa och byta presenter me varann! Jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar