Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 1 februari 2011

Miraklernas mirakel!

Ja, det är ett mirakel! Igår när jag kom hem stod tulpanerna upp igen, o de e jätte jättefina!!
Gjorde även min första eftermiddags-arbetsdag på fyra veckor igår.. Ve och fasa!! Gillar inte alls dessa arbetstider!
Har haft det såååå himla lyxigt med mina 8-17 veckor! Ap-tråkigt att inte få fortsätta med det..
Men men.. Jag har klarat av första dagen, och sen vänjer man väl sig nån gång helt enkelt..
Nä, nu ska jag gå och väcka mitt hjärta!
Måste ju se honom lite innan det är dags och dra sig till jobbet också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar