Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 26 februari 2011

Knivställ!!!

Tror ni inte på fan att knivstället va sluuuut!!??
Jag som har suktat efter dedär knivstället hur länge som helst, och äntligen hade bestämt mig för att NU köper jag det!
Jamen då e de förbannade knivstället slut i affären!!
Jävla jävla knivställ!!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, de ska va du till nå sånt. Föst Wii brädan och nu detta :p Du får ju använda den där tekniken du prata om "knivstället kommer att finnas" ;)

    SvaraRadera
  2. Du får åka till GeKås i Ullared där fanns de sist jag och Sandra var där.

    SvaraRadera