Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 16 januari 2011

Lycka åt några grässtrån!

Det är inte mycket som ska till för att man ska få känna äkta lycka nu för tiden! Denhär vackra synen kom till mig när jag tittade ut genom köksfönstret när jag vaknade!! Ser ni gräsfläcken!?! Och så visar termometern plusgrader! Är det inte underbart??
Hjärtat jobbar denna helgen, så jag är ensam hemma! Skulle åkt till min syster och grattat hennes son som fyllde år i torsdags, men ett annat av barnen hade spytt igår, så jag tar inga risker! Jag stannar hemma och myser istället! Tar det lite lugnt.. Plockar och grejjar och har en underbar slapp-söndag bara..
Och ikväll är det ju premiärdags för andra säsongen av Solsidan! Det är lycka det!!
And i am löööövin it!
Längtar fortfarande efter min iphone!! Jävla förbannade levernatörer som inte kan hålla tiden.. När man beställer något som finns i lager ska det väl inte ta två veckor innan man får hem det eller!?!? Jo, tydligen.. Jaja, nu har den i alla fall fått ett kolli-nummer vilket väl betyder att den är på väg, och alltså håller jag tummarna för att den kommer i veckan.. För jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar