Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 20 januari 2011

Iphooooone!!

Äntligen, äntligen, äntligen har min nya telefon anlänt till min ica-butik! Ska hämta ut den på väg hem från jobbet, och sen ska jag sitta fast i den hela kvällen! Shit! Annars går dagarna mest åt till att jobba, och att sen ligga som en dö sill hemma i soffan efter det.. Tiden räcker inte till! Och man är så trött.... Nu är det inte ens en vecka kvar to the big 27! Men ärligt talat så har jag faktiskt inte så mycket huvudbry kring det längre.. Jag tror jag har lyckats komma överens med tanken.. Och så fyllde min bäste bästis 27 för en månad sen, och hon säger att det är helt okej att vara 27.. Ja, nu kan jag ta dagen med ro känner jag.. Och sen är det ju ett helt år till nästa ångest-omgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar