Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 5 januari 2011

20 dagar kvar..

..till lön visserligen.. Men också till min 27-årsdag.. Inte alls lika glad och spänd inför detta, som jag varit tidigare år.. Jag är egentligen klar nu! Kan stanna på 26.. Gillar 26! Det har varit ett bra år och en bra ålder.. Jag stannar helst där, tack!! Usch.. Tror det är det spöklika 30-strecket som skrämmer mig.. Fifan! Då plötsligt inser man ju att man inte blir yngre, utan bara tvärtom, hela tiden!! 27 känns lite som 30.. Eller i alla fall att man är väldigt nära.. 26 kändes bara som ett år äldre än 25 liksom.. Jag gillar det inte!! Men i vilket fall som helst så önskar jag mig dessa grejjer i prelle.. Bland mycket, mycket annat som är dyrt och trevligt (och som jag inte har råd med själv alla gånger riktigt)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar