Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!

Det var inte hårdtrafikerat på vägarna när jag åkte till jobbet idag (inte för att det någonsin är det vi 05.15 på mornarna).. Nyårsafton och allt! Alla är lediga, utom jag, känns det som.. Lite ledsamt att sitta på jobbet en dag som denna faktiskt.. Men va gör man inte för lite kulor?? Och framförallt så vill man ju gärna behålla ett jobb som man trivs superduperbra med, så då kanske strejk på nyårsafton inte är det bästa upplägget.. Jag biter mig fast vid att jag banne mig ska ha kvar några semesterdagar till nästa jul och nyår, så jag kan vara ledig då (fast enligt mina beräkningar så är det nyårsafton på en lördag nästa år, och då e jag ju ledig ändå..)! Har nyligen avslutat serien Våra Vänners Liv.. Ah men gud! Lycka i en liten box! Man fick änna svälja ner en liten glädjetår där på slutet! Vilken underbar serie! Se den (om du inte redan gjort de)! Våra vänners liv Jahapp! Sista dagen på 2010 nu då.. Hmm.. Händelserikt år! Mycket, mycket har hänt! En hel del mycket tråkiga och väldigt tunga saker.. Tänker framförallt på min älskade morfar som gick bort i februari.. Men annars vill jag egentligen minnas 2010 som ett lyckligt år! Underbar kärlekssemester till Rom, nytt jobb, förlovad och mycket MYCKET mer! Ser fram emot 2011, som jag vet säkert kommer bli ett fantastiskt år på många sätt! Ikväll får vi besök av några vänner.. Det blir tre-rätters middag, sällskapsspel, bubbel och raketer! Precis så som nyår ska vara (i alla fall enligt mig) Och jag ska ha på mig "den lilla svarta" som jag fick av hjärtat i julklapp! Längtar tills ikväll! Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar