Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 15 november 2010

Urinvägsinfektion..?

Ah men hallå!!??!!??
Nu har jag drabbats av nåt skumt.. Antingen urinvägsinfektion eller inkontinens elle nåt liknande.. Fast jag skulle nog gissa på det tidigare alternativet eftersom det gör förbannat ont! (och för att jag inte är 100 år)
Men gissa om det har vart irriterande inatt när jag vart kissenödig exakt varje gång jag gått och lagt mig!?!
Alltså, jag går på toaletten för att jag är kissenödig, gör det jag ska trots smärta, går direkt och lägger mig igen och sekunden som huvudet landar på kudden så är jag kissenödig igen! Gaaaahh!!
Ligga och försöka tänka bort det en stund.. Ge upp! Gå på toaletten igen!
Till slut la jag mig framför tvn, när klockan var alldeles för mycket, och lyckades intressera mig på tvn tillräckligt mycket, så att jag kunde somna (eller var det av utmattning?)..
Och shit va orolig jag blev efter ett tag, när jag insåg att det kunde gå åt skogen med hela Ullared (förlåt mig jobbet, att jag inte tänkte på er först ;)) om det skulle fortsätta på detta viset!!
Men nu på dagstid, när jag grejjar med sånthär, så känns det mycket bättre eftersom jag inte tänker på det! Ah, så jag ska nog klara av Ullared imorn, och sen jobbet på onsdag då..
Får bara hoppas att man kan somna ikväll så man inte e helt slutkörd imorn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar