Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 14 november 2010

Helgen..

Nu va helgen snart till ända...IGEN!
Shit va tiden går fort när man har roligt!
Trots regn och rusk fick vi kommit till hunneberg och träffat tomten igår, för att ge honom en önskelista som han samlade i säcken!
Köpte oss lite glögg också, för att lyxa till det! Men mycket mer än så blev det inte eftersom regnet vägrade att ge upp!
Efter bergsutflykten åkte vi hem till syrran med familj och spenderade resten av dagen/kvällen där..
Myyyys!
I morse fick hjärtat Fars-dag-frukost på sängen, ett kort och ett par triss, som man ju alltid verkar ge bort på fars dag..
Resten av dagen har jag spenderat hemma hos min mamma faktiskt, på FARS dag (?)..
Grejjade och fixade lite hemma hos henne, med henne som, mycket trevligt, sällskap!
Avlutande gick jag och min familj och käkade pizza på "våran" pizzeria"! Mmmm, de va gott! (fast jag hann till mormor en sväng och vägde mig idag, om enligt vågen skulle jag nog stått över pizzan, men va gör man inte för att fira söndagsmys med la familia??)
Nu: soffan!
Två dagar kvar till ULLARED!!! Mmm, jag ser fram emot det en del nu.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar