Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 9 november 2010

Till jobbet, från jobbet..

Bilen satt som en smäck på vägen! Eller i alla fall på vissa ställen..
Och jag tog mig hem!
Som fortast gick det SÅHÄÄÄÄR fort...
...men oftast gick det mer i denna hastigheten..
Vägen hem var ungefär densamma, fast kolsvart, så jag såg inget heller.. Men jag hade sällskap i bilen, tack och lov! Lite babbel om det ena och det andra gjorde att det inte va så jätteJÄTTEläskigt att köra! Thanx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar