Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 9 november 2010

Gustavsvik

Tjohoooo! Den 10-13 december bär det av till Örebro och sveriges största innomhusbad (eller jag har hört nånstans att det är störst, men det kan hända att jag ljuger liiiite)..
I alla fall! Gustavsvik heter det!
Samtidigt ska min syrra och hennes familj dit, så ska vi bo i varsin stuga och bada och leka på dagarna och ha det mysigt tillsammans på kvällarna!
Blir nog till att ta med sig lite spel!
Ooooooh, vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar