Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 23 november 2010

Jorå..

För ett tag sen satt man och klagade på att det inte hände så mycket på jobbet och att dagarna gick långsamt.. Eh! Lite ändring på det nu ja! Fullt ös från morgon till kväll, och bara en massa roliga skoj-saker får man hålla på med också! Wounderful! Hjärnan får gå på högvarv! I lööööv! Och på torsdag har man vart här i ett helt halvår och ramlar in som fastanställd! Faaantastic!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar